Voisiko saada kirjauksiin myös kommentin?
Johannes K
Hei, voisiko saada tuonne tapahtumien kirjaukseen merkitsemisen lisäksi kommentin, jonka voin jättää esim. kirjanpitäjälle, jotta hän saa kirjattua tapahtuman oikein. Kommenttiin laittaisin tiedot, jotka tiedän liittyvän tähän tapahtumaan, joka auttaa kirjanpitäjää olemaan nopeampi
Photo Viewer
View photos in a modal