Minulla on laskutettavaa Yhdysvaltoihin ja tarve USD-valuutalle laskulle. Tosi hyvä että laskun voi lähettää englanniksi, mutta ilman dollari-tukea, minun täytyy tehdä laskut NoCFO:n ulkopuolella. Dollaritukihan ei sinänsä ole muuta kuin $-merkki laskussa.