Eli jos olen esim. lisäämässä asiakkaan tietoja tai tekemässä muuta tärkeää, niin nuo osiot avautuvat tuohon kaiken muun yläpuolelle ...joka on kaunista.
MUTTA ... jos klikkaan vahingossa tuohon sivuun, niin se "pop-up" häviää ja tekemäni työ tuhoutuu. Voisiko siihen saada esim. kyselyn, että oletko varmasti haluamassa poistua ilman tallennusta, ja jotenkin pelastaa tilanne, jotta tiedot eivät katoa.
Tätä on tapahtunut vahingossa jo useamman kerran, että toivottavasti saadaan jokin pieni fiksi

Photo Viewer

View photos in a modal